Tuesday, August 24, 2010

CENDERAMATA DARI LANGKAWI

Salam,

Ho ho ho .... Hah, cantik tak? Cenderamata ni datang dari jauh, Langkawi! Ni adik saya beri semasa dia gi keje ke Langkawi. Fridge magnet ni dah jadi salah satu koleksi terkini hobi saya! Jadik, sapa-sapa yang gi makan angin tu, ha .... saya beri idea souvineir yang you boleh belikan untuk saya. Ringan jer .... hehehehe .... itupun kalau ingat kat saya ni!

Salah satu fridge magnet yang dah ada tertempil kat peti sejuk saya adalah dari koleksi susu Iman. Beli susu dapat fridge magnet. Di buat dari kayu lagi! Dah macam ampaian baju lak kat peti sejuk saya, penuh ngan magnet ni! Tapi cantik la pulak! Nie gambonye kat bawah ni ..... Hari2 Iman susun semula, entah le, macam2 pesen!



Haa .... ni pulak adalah favourite saya! COKLAT! Ni pun adik saya bawa dari Langkawi, murah dia kata barangan kat sana. Saya ni dah banyak kali berangan nak ke sana, tapi belum kesampaian lagi. Tengokle .... cuti2 Malaysia nanti kalau tiada aral dan poket pun tak demam, boleh le tinjau area Utara lak. Ni kalau tak puasa ni, dah lama coklat ni jadi arwah! Lepas berbuka masih kenyang lagi, so simpan dulu sampai satu tarikh yang akan ditetapkan kelak ..... muahhh!!!


1 comment:

  1. Cantiklah magnet yg free gift susu tu. Nape dulu zaman anak2 akk kecit x dpt ya...huhuhu. Akk banyak kumpul koleksi magnet ni. 2-2 fridge akak dh penuh...dh 20 thn gk mengumpul..ada yg dari dlm dan luar negara...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...