Friday, August 6, 2010

HOBI – EPISOD 4

Salam,

Haa … kali ni kita nak cite pasal satu lagi hobi yang boleh dikategorikan sebagai hobi jangka panjang, mula dari sekolah sampai sekarang nie …. Kumpul cenderamata ni, tak banyak modal, sebab saya dapat dari kawan-kawan yang gi jalan makan angin! Tapi ada gak yang saya beli sendiri, sebab saya suka akan keunikannye …..


Cenderamata kita ni macam-macam – ada pen, pensel (kumpul masa gi kursus kat hotel-hotel serata Malaysia!),pencil holder, key-chain, bookmark, fridge magnet, sepit baju a.k.a klip kertas, coaster (kutip dari hotel masa gi kursus), stress ball, kipas, coin pouch, sarung hand-phone dan macam-macam lagi, tak tersenarai kita ……


Dan, satu lagi yang kita suka kumpul adalah kad jemputan kahwin! Dah sekotak besar kita simpan, nak buat kenangan masa hari tua nanti, silap hari bulan boleh jadi bahan arkib, masa tu glamer lerr kita sebab generasi masa tu dah tak pakai kad jemputan lagi, boleh tarik rege ni kalau orang ramai nak tengok tinggalan khazanah silam ...... haaa baik mula simpan dari sekarang !!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...