Monday, October 4, 2010

BARAT + TIMUR = KENYANGS!?!

Salam sume,

Haa ... kat atas tu formula matematik yang baru! Yang pakai formula ni cuma tukang masak jer! Semalam pagi saya sediakan sarapan barat dan timur, tu yang jawapananye jadik kenyangs! Kenapa KENYANGS? Sebab, hanya gambo nie saje yang dapat memberikan jawapannye! Lagi pun semalam saya tak masak lauk-pauk sebab makan tengahari dan malam ditaja! Jadik masa banyak untuk sediakan sarapan yang penuh semeja nie ....

Tengahari makan kenduri kahwin, petang @ malam balun open-house kat Larkin lak! Jadik pagi ni lapo tahap gaban dah ni, tak sabo nak tunggu jam 10 pagi. Sementara tu .... balun roti krim jagung dulu, nie pun nyaris2 nak pengsan! Kalo pengsan sape ler nak angkat! Kren kut!!!

BurJo @ burger + benjo. Burger daging + telor benjo + cheddar cheese + salad + tomato + timun + mayonis + black pepper sauce + ring onion = KENYANGS
Hubby saya cakap penat makan burjo, kena ngaga besar2 baru boleh makan!
Mee Goreng Sempoi! Lebih masak Mee Pedas ari tu, saya tambah beli taugeh n kucai jerr! Rencah pun cuma fish ball + fish cake + telur jer!
Karipap Sardin. Haa ... ni yang paling best! Tapi kulit karipap tu tak cantik sket pasal goreng masa minyak agak panas, aahhh yang penting rasanye sodap. Ni karipap aunty saya beri, memang karipap ni untuk bisnes. Sekeping 50sen, gerenti sedap!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...