Monday, September 27, 2010

HUJUNG MINGGU YANG SIBUK!

Salam,

Tajuk N3 tu macm lerr sibuk sangat! Sibuk tak sibuk lerr... yang pasti kaki memang sakit lepas tu!
Ari Sabtu lalu, mak n abah saya datang beraya ngan adik saya yang menetap di KL. Aunty saya sekeluarga pun datang sekali. Then anak saya yang sekolah menengah pun nak gi raya umah cikgu dia, lepas tu dia angkut kengkawan dia datang umah.

Actually tiada plan pun nak buat apa-apa event, cuma tiba-tiba teringat hujung bulan ni birthday anak saya yang form 3 tu, so, alang2 dah ramai yang inform nak datang, saya tambah je menu segera ..... kek birthday! Menu asal saya masak Mee Pedas, Sup Ayam, Garlic Bread dan Makaroni Goreng + Air Oren. So, meriah le umah saya yang jarang terima kunjungan orang selama nie .... riak-riak kegembiraan tu diabadikan dalam imej kat bawah nie ....

Amalina n the gangs.

Amalina potong kek - nama kek tu chocolate superstar!!!

Merasmikan hidangan!

Dari kiri - My aunty (adik bongsu mak saya, mak, sepupu saya Kak Ngah@Nadzirah, adik bongsu saya Hasliza@Ija)

Dari kiri - Abah saya, sepupu saya Akmal@Kemal, my aunty@mummy)

Si Iman - baru lepas merajuk sebab tak dapat main PSP Kemal. Orang sibuk makan, dia sibuk main game!

Orang dah kenyang baru Iman laparrrrr ...........

Amalina n Nurul - kat belakang yang tengah tido tu Ija ... kekenyangan!!!

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...